μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

« ΑΣΠΡΟ ΧΑΡΤΙ »

Της απουσιας σου η σκεψη, σα πληγη με βασανιζει
Δεν υπαρχει λεξη τη καρδια να μη ραγιζει
μια αναμνηση θολη, που τρεμοπαιζει στη καρδια μου
τι να θελω πιο πολυ, να εισαι εδω ή μακρια μου

ζωγραφιζω με λεξεις, πανω στο ασπρο μου χαρτι
αναμνησεις και ονειρα που ειχαμε μαζι
παρατονα και κακογραμμενα, χωρις παραγραφο καμμια
τα αισθηματα μου πεταμενα, στη ζωη,
σε διαφορα σημεια..

Της απουσιας σου η σκεψη, σα καταιγιδα που ξεσπαει
τα λιγα της αγαπης μου κομματια, σε χιλια πιο μικρα τα σπαει
μια αναμνηση πικρη, που βασανιζει τη ψυχη μου
βγηκα ζωντανη κι ας μην ησουνα μαζι μου..

Copyright
© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου