μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

"ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΟ"

Το λόγο που αναζητώ
κάνω βάρκα για να βρω
της μοναξιάς μου
τ' ακρογυαλι

κι ολα
καταλήγουν πάλι
στου ονείρου
την αρχή

Τέλος και αρχή μου
είναι η βροχή δική μου
θάλασσα και κύματα
τα δικά μου ποιήματα

Νερό και φωτιά μου
είναι η αγάπη μου δικιά μου
και ο έρωτας ο ιππότης
είναι πάντοτε δικός της

Ξεγέλασε της τη χαρά
τη στιγμή
και ολα της τα καλά
για να γυρίσει πίσω

Το χρόνο της θα σβύσω
στου εφιάλτη το κορμί

Κορμί και ψέμα μου
σ' εχω στο αίμα μου
καρδιά και δάκρυα
είστε πολυ μακρια

Νερό και φωτιά μου
Τώρα είναι η σειρά μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου