μπορεις??

μπορείς να περιγράψεις το άρωμα του αγαπημένου σου προσώπου...
μπορείς να περιγράψεις ενα χάδι..
μπορείς να περιγράψεις τη θλίψη, το πόνο, τη χαρά..
μπορείς να περιγράψεις....
την αγάπη...???

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

« ΛΕΥΚΗ ΣΚΙΑ »

Για τη χαμενη μας αγαπη
Και το χαμενο ερωτα μας
Σ΄ενα κοσμο διχως ακρη
Στα κρυφα και φανερα μας

Αναζηταω μια ελπιδα
Οσα μου εκρυψες τα ειδα
Θελω πισω τη ψυχη μου
Τ΄ονειρο και τη ζωη μου...

- ισως να το μετανιωσω
μα εμενα μονο θα πληγωσω
ο,τι αγαπαω μου κοστιζει
κι ο,τι αγγιζω μου ραγιζει

ισως γινω χωμα και αιμα
φτανει να βλεπω μονο εμενα
τη μορφη μου σα λευκη σκια
ισως και να μην υπαρχω πια...

Για το ατελειωτο ταξιδι
Και τ’ ατελειωτα ονειρα μας
Οσα εχασα τ’ αξιζει
Τα δικα σου,τα δικα μας

Γυρευω μονο μια απατη
Κι ας μου δωσει ενα δακρυ
Θελω πισω τη ζωη μου
Τ’ ονειρο και τη ψυχη μου...

© Νεκταρία Ανδρεάδου ✔
μουσική : Νίνα Παναγιωτάκη ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου